Stěhování kanceláří v Praze a okolí

Bez zbytečných prostojů. Označíme vybavení, zajistíme balení, demontáž/montáž nábytku i koordinaci s budovou.

  • Noční a víkendové termíny pro minimální přerušení provozu
  • Označení krabic a místností, přehledný plán rozmístění
  • Demontáž/montáž stolů, skříní, regálů a archivů
4.9/5 hodnocení 0 skrytých poplatků 100 % pojištěno
Stěhování kanceláří

Plán a koordinace

Časový harmonogram, označení zón, komunikace s recepcí, výtahy a parkováním.

Balení & montáže

Krabice a obaly, demontáž/montáž nábytku, bezpečná manipulace s archivy.

Čistý průběh

Po stěhování odvezeme obaly i odpad. Na přání základní úklid a odvoz nepotřebných věcí.

Jak probíhá stěhování kanceláře

1

Obhlídka & plán

Počty pracovišť, archivy, přístup do budovy, harmonogram (klidně mimo pracovní dobu).

2

Označení & balení

Krabice a štítky podle místností/zón, zajištění citlivých věcí a dokumentů.

3

Přesun & montáže

Šetrná manipulace, demontáž/montáž nábytku, rozmístění podle plánku.

4

Předání

Kontrola, odvoz obalů a odpadu, možnost dočištění a finální úpravy rozmístění.

Ceník

Orientační ceny za přepravu v Praze

Konkrétní cenu spočítáme podle vzdálenosti, patra/výtahu a velikosti zakázky.

Přistavení vozu do 60 min v Praze 799 Kč
Služba Jednotky / Podmínky Cena
Přistavení vozu mimo Prahu Základ + sazba za kilometry 699 Kč + 15 Kč / km
Auto + řidič-pomocník nakládka / doprava / vykládka 849 Kč / 30 min
Auto + 2 pracovníci efektivní pro byty 2+kk a více 1 299 Kč / 30 min
Doprava mimo Prahu Účtujeme pouze mimo hranice Prahy 15 Kč / km
Likvidace na sběrný dvůr Cena dle objemu (m³), ekologická likvidace 699 Kč / m³
Zapůjčení rudlu / vozíku / vázacích kurt po dobu zakázky ZDARMA
Streč fólie ochrana nábytku a spotřebičů 299 Kč / role
Příplatek 20:00–7:00 noční práce +15 % z konečné ceny
Příplatek víkendy a svátky sobota / neděle / svátky +20 % z konečné ceny
Minimální zakázka: 30 min
Platba: hotově nebo kartou
Storno méně než 4 h předem: 25 % z kalkulované ceny (min. 1 000 Kč)

Časté dotazy

Stěhujete i mimo pracovní dobu?
Ano, standardně nabízíme noční a víkendové termíny kvůli plynulému provozu.
Můžete zajistit balení a označení?
Ano, dodáme krabice a obaly, připravíme štítky a plán rozmístění.
Co když je potřeba demontáž nábytku?
Demontáž/montáž běžného kancelářského nábytku je součástí práce.
Pomůžete s odvozem nepotřebných věcí?
Ano, zajistíme odvoz obalů i likvidaci nepotřebného vybavení dle domluvy.

Stěhujete kancelář?

Připravíme plán a cenu do 15 minut. Termíny i o víkendu.